Tuesday, April 12, 2011

test jpj

      Hari jumaat nie aku test kete dengan jpj..takut pon ade ni ha..harap2 lulus lah kan malas dah rase nak ulang2 wat test lagi sekali..huhu.pasni kalau lepas dengan jpj aku dah leh bwak kete..bwak moto:)suke sangat2.sebenarnye jeluz tengok kwan-kwan baye aku dah lame de lesen bwak kete merate tempt..ha kali ni dah tibe mase turn aku plak..biarla orang nak kate ape lambat wat lesen pon janji aku tak menyusahkn diorang dan tak mintak duit dengan diorang nk wat lesen kan hahaha.....
    Sebut pasal duit..aku wat lesen ni semua ditanggung sepenuhnye oleh abah..nak gune duit sendiri cam tak cukup je kan hihi..abah pon faham keadaan aku yela bukan kije best lagi cam kaklong) huhu..aku cukup-cukup makan je apepun aku bersyukur diberi limpah rezeki di SYARIKAT HIKMAH RANCANG:)

2 comments: