Wednesday, April 20, 2011

Tunggu Dan Tunggu:(

  Aku rase hari demi hari makin sedih je..yela sampai bile lah harus aku tunggu nak dapatkan keje kerajaan.dah letih tunggu..mintak tak tau bape banyak dah nie..pun tak de berita yang menggembirakan...sedih kan hari demi hari tunggu dalam hati aku ni ade gk peraaan mengharap..tue kalau tak dapat ape-ape jadi frust menonggeng:(
  Kalau tak dapat lagi keje kerajaan tue..aku de gak apply sambung belajar..harap-harap de la rezeki nak dapatkan..sekarang aku hanye ade sijil tue kalau dapat memang nak pegi sambung diploma..arap-arap gak dapat sambung dalam bidang aku dulula senang sikit kan..(perancang bandar&wilayah).
  Alangkah bestnye kalau aku dapat keje kerajaan kan dapat aku tolong-tolong family.ade kete sendiri...simpan-simpan buat kawin ke hehe..mane tau kan lagi 2,3thun kawin so kene gakla mengumpul dari sekarang..betol tak kawan-kawan..sekarang pun aku tengah bosan nie tak tau nak buat ape.adoii..ermmmm...(mengeluh je aku ni).
   Walau ape pun aku akan sabar dan berdoa supaya suatu hari nanti dapat juga ape yang aku impikan tue semua..harap menjadi kenyatan walaupun aku masih kene tunggu dan bersabar...kita tak boleh patah semangatkan..kena kuat dan kuat untuk menjalani lumrah kehidupan di dunia ini....

No comments:

Post a Comment