Wednesday, April 13, 2011

rindu zaman sekolah

   Tiba-tiba hari nie aku teringatkan masa zaman2 belajar kat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SEBERANG TEMERLOH tue ha..aku sekolah kat sane dari form 1-form 5..aku nie aktif gakla berpersatuan.beruniform.paling best time2 kawad kaki kadet polis.aku pernah gakla wakil sekolah.daerah,negeri.memang suatu kenangan yang tak dapat dilupakanla..balik2 je dari sekolah terus pegi balik semula sebab ade latihan kawad kaki..mase dulu-dulu tak hairan tak kisah mane pon kulit ni kene matahari haha..sekarang agak menjaga kulit sebab takut makin hitam,,yela aku nie ha bukan lah dalam kategori putih melepak(sedar diri lah pulak kn)..biase aku kawad dalam kul 3-5ptg.memang tengah panas terik mase tue..sabor jela..tapi dah  minat n ade kesungguhan nak kawad semua tue jadi seronok n enjoy je mase berkawad:)
    Masa sukan sekolah pulak pasukan kadet polis kitorang memang bersaing hebat dengan kadet bomba..memang tak dinafikan pasukan kadet bomba agak bagus ketika berkawad2..memang geng2 kitorang tak suka sangat dengan budak2 kadet bomba..tapi dalam bersaing2 2kan tak sia-sia lah kitorang berkawad gile2 akhirnye pasukan kami dinobatkan sebagai juara..memang boleh dikatakan setiap tahun pasukan kadet polis pegang takhta "JUARA"...:)

No comments:

Post a Comment