Sunday, April 17, 2011

alhamdulilah tak terhingga:)

  Pagi-pagi tadi aku datang pejabat tanpa membuang mase terus chekkan result temuduga mybf hehe..baru-baru nie die pegi temuduga jpj..setelah beberape bulan tibe lah mase yang ditunggu2 kan..takut plak rse nak chek tadi nak tau keputusan kan..chek punye chek jawapannya anda telah berjaya....:)sangat2..terus aku tepon abang...
  Abang dok wat suara serius plak tadi aku terus bagitau die cam relax je xterkejut pon...sememang nye abang jenis yang sentiase relax je..tapi lepas pada tue die mesej aku bgtau xsangka boleh dapat..memang die sangat2 gumbira disaat sekarang..tak sia-sia abang bersabar+berusaha selama ni kan...
Mungkin surat panggilan tawaran lapor diri untuk keje akan menyusul dalam minggu nie kot aku rase paling tak pon mggu depan macam tue la...aku berharap lepas ni rezeki aku plak untuk dapat keje kerajaan..amin.....

No comments:

Post a Comment