Tuesday, April 26, 2011

apabila dah berjoging.......

   Petang semalam aku mula joging kat Taman Rekreasi Temerloh dengan sahabat baik aku lah tak lain tak bukan Kakya..dekat dua minggu juga la tinggal tak berjoging tiap2 petang..nie disebabkan aku buzy petang balik keje terus pegi belajar kete..so sekarang dah settle tue semua..tunggu nak dapat lesen je..ok2 sebenarnya bukan nak citer pasal lesen2 ni.....
   Semalam kitorang bukan main semangat lagi nak joging siap cakap lagi sebelum sampai taman....walau macam mane pun akan buat 3round..biasa2 hanya dapat 2round..sebab betol2 tak larat la..sakit kaki la sakit perut la..macam2 sakit..tapi semalam pecah rekod kitorang dapat buat 3round:)walaupon penat kaki sakit2..yang tak dapat diingatkan sampai sekarang jari kaki aku masih melecet wooo..sakit gile..tapi tetap tak serik petang ni aku akan tetap berjoging,,walaupun kene pakai selipar je janji lemak2 dalam badanku hilang sedikit demi sedikit..janji dapat kurus kan..nak2 plk timbang semalam berat badan naik lagi..adoiiii memang tension betol aku kalau berat badan naik2 ni...petang nie aku target nak buat 4round.sekurang-kurangnye ade peningkatan setiap hari:)
  Aku harapkan  berat badan ku dan Kakya cepat2 turun tak turun banyak pun takpelah janji turunkan..selain berjoging untuk kurus aku juga nak supaya badan aku sihat dan cergas..serta dijauhi daripada sebarang penyakit....

2 comments: