Friday, June 3, 2011

tak dapat sambung belajar:(

   Keputusan yang mengecewakan aku tak dapat sambung belajarlah..frust je aku mengharapkan dapatla kan..member2 aku yang mane mintak tak de sorang pun yang dapat..tengah semangat nak sambung tibe2 tak dapat..tak de rezeki la kot kan..tak pelah aku cuba mintak yang bulan disember punye nanti..harap2 rezeki berpihak pada aku:(

  Kenala terus bekerja kat sini lagi...hikmah rancang .....tak pelah kan cari pengalamn ngan kumpul duit dulu..aku tak nak mudah putus asa sebab kalau aku terus2 putus asa aku juga yang akan sedih..kecewa..

  Aku sekarang hanya memegang sijil perancang bandar dan wilayah..teringin nak macam kawan2 yang lain lebih2 lagi macam kawan kat pejabat ni..reen sambung degree..azie ade diplama town planing....student praktikl plak dari usm degree town plning gak..aku lah yang paling rendah hanya ade sijil..tue aku bersemangat nak sambung belajar....harap sangat aku dapat untuk kemasukan januari tahun depan........

2 comments:

  1. sabarlah jue... aku pon mcm ko je... huhuhu

    ReplyDelete
  2. yela..sabar la ni..:(harap de la rezeki untuk kite kan....

    ReplyDelete