Monday, June 6, 2011

jumpe shiken ngn ily dalam fb

  Petang semalam tengah membuzykan diri layan fb ade la sorang nie add aku..orang tue mmber lama aku mase zaman sekolah rendah paya pulai..namaye shiken..punye la lama tak jumpe..last2 jumpe dalam fb...dah berbelas tahun..aku ngan die kire rapat gakla..tak sangka leh jumpe dalam fb...
                           nie la shiken yang aku maksudkan

   Rupenye die dah kawen dah ada 2orang anak pun..kedua2 nye pempuan..comey2 anak die..die kawen masa tahun 2008..masa tue aku kat poli jitra..dan semalam gak die baru lepas pantang..die pun menyewa kat area2 temerloh ni je ha..nanti free2 leh la kite jumpe....

 sorang lagi mmber aku masa zaman sekolah rendah aku jumpe dalam fb ili..aku rapat gak ngn die..time kasih fb:)menyatukan kami kembali...........


                                best friend masa darjah 4@5kot..tak ingat sangatla..

No comments:

Post a Comment