Tuesday, June 7, 2011

jadi ma kejap..

  Semalam kan ma dah gerak balik kelate kan..balik keje semalm aku kene masak2..terasa mcam suri rumah tangga plak.ape pun aku suka bile dapat masak2 untuk abah ngan adik2 ku..menu semlam simple2 je aku buat..ayam masak kicap..telur dadar ngn sayur sawi goreng 2jela...


 Malam tadi tengah kemas2 umah..cuci pinggan mangkuk adik aku yang kecik sekali cakap aku ni dah macam ma diorang..yela semua benda aku buat..aku hanya mampu senyum:)bukan sokmo kan sekali sekala jadi ma..

  Pagi tadi awal gak aku bangun sebab nak kene masak2 dulu baru boleh pegi keje..masak untuk makan tengah hari nie ngan sarapan diorang sekali..untuk sarapan aku masak nasi goreng ayam je...
                          nasi goreng ayam simple2 je ye...

  Menu untuk makan tengah hari tadi aku masak nasi..sayur lemak timun+kacang panjang ngan ikan goreng je...ulam timun sikit+budu mesti ade okey...


 

                    Malam kang ape la aku nak masak kan..aku cadang nye nak masak tomyam@kari ayam okey tak???:)
 

3 comments:

  1. sodapnye jue... ble nak untuk fiena nieh?

    ReplyDelete
  2. ble nak ape?nak masak eik??buleh2 mai la temerloh dlu hihihi

    ReplyDelete
  3. alloww...jue mai kl..jadik bibik ktowg jap.hahhahah

    ReplyDelete