Monday, June 13, 2011

alhamdulillah dapat sambung study :)

  Pagi semalam member aku yang kat penang cik eyra tepon..die cakap dapat sambung belajar baru je die chek tengok..tanpa buang masa aku cepat2 buka laman web politeknik terus chek...lepas dah chek tue keputusan menggembirakan aku...yeaaaaaaaa:)aku berjaya gak sambung belajar..suka sangat2..macam nak nangis pun ada sebab suka sangat2...3minggu yang lepas dah chek tapi dukacita tak dapat..kali ni dapat sambung....:)alhamdulillah tak terhingga.....

     aku daftar masuk poli 04/07/2011..bulan depan la..tak lama dah...tinggal bape minggu je lagi kan aku keje kat hikmah rancang..jadi bulan terakhir...sedih gak nak tinggal..tapi aku kene pegi gak sambung dah ade peluang sambungkan...dapat plak tempat poli dulu polimas...ke kedah lah plak nanti tapi kali ni tak lama setahun je 2sem..aku wat integrasi perancangan bandar dan wilayah......

 

6 comments:

  1. tahniah jue..huhuhu,,, nnti sem depan 1 follow u..okeh...

    ReplyDelete
  2. okey2...time kasih fina..kalau fiena apply ritu mesti dpt kite stdy cm dlu2

    ReplyDelete
  3. Tahniah tau jue..belajar rajin2...

    ReplyDelete
  4. jue, untung tau dpt integrasi, leh dpt pointer tinngi sbb kumpul sem 5 n 6 je, kalau dah mmg dip kne kumpul pointer dr sem 1 so pointer skit je, tahniah ye, belajar rerajin

    ReplyDelete
  5. azie&kak aini
    :tq azie..insya ALLAH Jue akan bljr rjin2 nnti:)doakan semuannye ok masa kat sne..sedih gak nak kene dok jauh ngan famly smula...

    ReplyDelete
  6. tahniah.... kedah k!! i orang jb.. tapi study kedah..memang best kat sana!!! so good luck dear... feel free to visit my pages... www.azlinsafena.com tq

    ReplyDelete