Friday, June 3, 2011

bile dan bile???

     SEmalam pakwe aku mintak tolong teponkan orang jpj kat kuala lumpur..kali ni dah masuk 3kali aku tepon tanye bile surat lapor diri nak sampai..yang kelakornye orang tue dah leh cam n tau sape aku..wat panggilan dari mane..sebab dah 3kali aku tnyekan..dah pihak diorang tue asal la lambt sangat poskan surat lapor diri..pakwe aku tue dah naik risau takut surat tak sampai terus...malu la die frust pon ade kan..korang faham2 jela kan perasaan bile dah mengharap....



   Orang tue still bagi jawapan yang sama surat lapor diri belum dikeluarkan..belum dibuat..dah belum dibuat nak pos macam mane kan..adoiila..plak tue tarikh lapor diri pun belum di tetapkan lagi...yang die bagitau sessi pertama lapor diri 01/06/2011..sessi kedua ngn sessi ketiga belum ditetapkan tarikhnye lagi....pakwe aku kene sessi kedua..paling lewat diorang bagitau awal bulan 7..maknenye bulan depanla lambat lagila kan..paling cepat pun dalam tengah bulan nie..ape pun kite tunggu je lah surat sampai..lepas ni rasa tak nak dah tepon tanye..segan lah..pasni kite bagi pakwe aku sendiri tepon tanye...:)

No comments:

Post a Comment