Wednesday, June 1, 2011

kenduri ana&aznaz.......

  Hari ahad yang lepas ade kenduri kat kampung aku..dekat je selang dua buah rumah sampaila umah pengantin..aku pegi jalan kaki je dekatkan..pengantin ni kawan baik jugakla masa kat kampung...umur die tua setahun dari aku..makna nye 23tahun la kan...

 Masa majlis akad nikah pon aku pegi..tolong2 ape yang patuut..tolong tengok sekali masa majlis tue berjalankan..alhamdullilah semua berjalan dengan lancar..rombongn pihak laki datang dari gombak..tak de la jauh mane kan..2jam leh sampai dah kot..so diorang tak menginap di hotel terus balik gombak... rombongan pihak laki datang nak akad nikah selepas solat maghrib..dengan 3kali lafaz kot sah ana dan aznaz bergelar suami isteri...aku pon terharu masa tue..diorang tunang tak lama sangat pun cuma 2bulan...


                                   sah menjadi suami isteri..



                                 :)

Besoknye plak kenduri..meriah gakla..







   semoga bahagia hingga akhir hayat..

3 comments:

  1. azie rasa jue yg pling menawan sekali...kalah pengantin...hehe

    ReplyDelete
  2. ye betul tu, tudung merah tu paling vouge

    ReplyDelete
  3. azie:eh xde la pengantin lagi menawan..jue tumpang tempias pengntin je skit2 hihi..

    kak aini:xde la kak..mstila pengntin pling vouge gitu hari bahgia diorng hehe..nak tnggu jue lmbt lgi kan

    ReplyDelete