Wednesday, June 8, 2011

rindu geng JITRA

  Semalam chat ngan boq member masa belajar kat jitra dulu...die ni orang penang..anak mami haruslah nampak cantik gitu..aku rapat gak ngan die..kire satu geng masa belajar..pegi kelas,makan..lepak2,study,tido pun sama2..macam2 lah kitorang lalui bersama susah senang kan...sebenarnye aku ni dah rindu kat diorang semua boq,mona,sue,fina,eyra,ina,kaklong n semua la yang aku rapat..bile lah plak dapat jumpe kan..kalau aku kawen nanti agak2 diorang datang tak????masing2 berlainan negeri..dok johor,perak,penang,KL...dah susah nak jumpe..nak plak skang masing2 dah keje...

                                   boq ngan pakwe die:)

                                  nie lah geng masa belajr dulu..rindu n sayang korang

    si boq ni tengah dok chat die mengingat kan aku semula kenangan masa kat jitra dulu..citer pasal makanla semalm..kitorang suka makan kat kedai mama widuri kat area jitra..die bleh ingat semua menu lauk yang kitorang selalu ambik kalau setiap kali makan..sengal je kan heehehe..yang die suka makan ikan keli bakar..ati ayam masak kicap..gulai bendi+keli gulai..aku plak telur dada yang isi bawang besar banyak2+ikan bilis..(jimat badget tue kot)si mona selalu makan ulam daun selum+ayam goreng+......dan yang tak bleh bla masa die sebut pasal menu makanan sue..sue memang suka makan ayam goreng+anak buluh...ha nak tau anak buluh tue ape??si boq tue lah semalam leh lupa nama rebung...dah dapat nama baru semalam"anak buluh"

No comments:

Post a Comment