Tuesday, May 3, 2011

tak sabar tunggu 22.05 nie..

 22.05.2011 hari yang dinantikan..cewahh macam hari bahagia nak tunang atau nak kawin pulak kan..sebenarnye takla bukan lagi..lambat lagi nak ke arah itu..tapi kalau dipercepatkan apa salahnye kan...eh apa aku merepek ni..erm sebenarnye tarikh result keluar untuk sambung study balik kan,,maksud aku untuk aku sambung diploma..selama ni aku hanya ada sijil perancang bandar aje...


 Paling menyeronokkan aku sem depan dah mula buka integrasi untuk prncng bandar bagi student sijil perancang bandar macam aku ni..yang aku  tau nye hari tu adalah chat ngan pensyarah polimas dulu..beliau mengatakan yang mane apply sambung stdy kalau ade rzeki mgkin automatik akan dapat integrasi perancang bandar...sebab masa apply tue xde lagi pilihan kos ingrasi perancang bandar..so aku terpakse mintak diploma ukur tanah ngan kejuruteraan awam..dah nak buka integrasi perancang ni memang cantik la kan kalau2 ade rezeki nak dapat..leh sambung lagi study..kalau ade rezeki dapat ke kedah lagi la aku merantau,.sebab kos tue hanya ada kat kedah:)best gak kedah....kos hidup kat sana xde la mahal mane pon leh berjimat cermat la kan...tapi yang tak best jauh sangat nun di utara..


  Aku harap ada la rezeki untuk aku sambung study:) sebab semangat untuk study masih ada..nanti bila mood dah hilang jauh dah tak leh nak buat ape dah nak paksa pon dah tak guna kan..

No comments:

Post a Comment