Monday, May 9, 2011

selamat hari ma..:)

  Semalam hari ibu so aku nak ucapkan selamat hari ma hehe..semalam pon dah ucap kt ma..msj2 pun ade gak..yang paling melucukan aku adik lelaki aku yang sorang tue punye lah excited nak jadi orang pertama wish kat ma hari sabtu lagi..sehari awal..beriya2 call ma sebab nak wish happy mothers day..ma pun cakap kat die esokla hari ibu..nape awal sangat wish..lepas pada tue ape lagi malu die terus letak tepon hihi...masa hari ibu semalm tak de pulak wish kat ma..lupe la tu kot..tak pe lah kan janji die ingat ma setiap hari kan selalu dok mesej2..tepon ma walaupon dah dekat 3bulan tak balik umah mencari rezeki nun di JB:)


       Kitorang tak sambut hari ibu dengan makan2 kat luar pon..cukupla makan2 kat umah lagi best n hepi giler    tau..lagipon modal tak bape nak ada nak belanja ma ngn family..tunggu ujung bulan ni la..

   Aku sayang ma sangat2..segala pengorbanan yang ma wat untuk aku akan hargai sampai bila2..n aku bangga jadi anak ma:)ngn telah besar kan aku sampaila disaat sekarang umurku melangkau 22tahun..aku berjanji akan menjadi anak yang baik ngan dengar cakap ma:)sayang ma sangat2....

No comments:

Post a Comment