Thursday, May 19, 2011

esok nak g kumai..

  Esok ade kenduri umah bakal mak mertuaku..(gelenya molekkan)bukan sokmo kan kuikui..xdela bukan ape saja suka2 nak cakap gitu mesti cakap aku terlebih gedikss kan..biorlah kat aku blog aku kan,aku punye suke lorh..

  Erm sebenarnye family pakwe aku wat kenduri doa selamat skit..sempena adik die yang bongsu nak g lwatan sambil belajor sambil2 wat umrah teruskan..syokkan muda2 dah g wat umrah..terpilih plak tue dikalangan ramai2 dalam sekolah die kat cyberjaya..memang terbaikla adik dia ni...yang kedua kenduri tue dibuat sebab abang pakwe aku pegi kursus kat Afghanistan kalo tak silap..die dah pegi hujung bulan lepas..lama gak kat sane mayb awal tahun depan baru balik..aku doakan selamat sampai dan balik ke tanah air nanti..kesian kat wife die sebab sekarang tengah tunggu masa nak bersalin anak yang ke 3..nasib bukan anak yang first kan..tapi ape pon sedih gakla nak bersalin husband dok jauh,,nanti balik2 tengok baby dah bape bulan kan..tak pe lah kan semoga kuat menempuh dugaan ini..mujur gak la wife die dok ngn family kat melaka ade gak orang nak tengok-tengokkan n jaga..semoga semuanye selamat.....yang ketiga sebab pakwe aku dapat keje gov....2wat doa selamat sikit..

  Petang semalam pon akak pakwe aku dah tepon suruh pegi awal skit tolong2..aku cakap la nak datang awal tak de transport lorh hihi..die pon cakap tak pe lah janji aku datang..aku mampu bagi jawapan ok datang kot..marah die bile aku cakap de ;kot' kat belakang tue hihi..insya ALLAH aku akan datang ngan family tengah hari besok..excited gak nak pegi kumai..xpenah sampai umah pakwe aku..tak dapat bayangkan la..yang penting umah felda..banyak sawit2 sebelom nak sampai..:)

 

2 comments:

  1. pegilah jue..susah so akak ip0r ambik... hehehhe

    ReplyDelete
  2. hehe...die pon sampai tengah2 malam kang nak datang ambik camne hihi

    ReplyDelete