Thursday, May 5, 2011

bila nak dipanggil interbiu:(

   Bila la aku nak dapat surat panggilan interbiu kan huhu...sebab aku dah mintak macam2 still tak ada ape2 pon lagi respon..termasukla nurse yang dah bape kali aku mintak..sejak habis2 spm dulu lagi..punye lah lama..tapi rezeki belum menyebelahi aku..so aku terus akan tunggu,,berdoa..:(



  Masa dalam tahun 2009&2008 banyak sangat aku pegi interbiu..masa tu aku masih belajar kat kedah..macam2 aku dapat interbiu nurse 2tahun berturut2 dapat...keje teller kat bsn..tapi tu la tak berjaya gak..sampai kan mmber2 poli dulu gelarkan kat aku 'RATU INTERBIU'..hihi..sebab kerap sangat balik kampung nak pegi interbiu..dapatnye tak gak..sabar je la kannn...



  Aku harap dalam banyak2 aku mintak akan dapat gak nanti..aku tunggu kalau2 nak dapat interbiu nurse masyarakat dalam bulan 8@9gitu la..doakn la aku dapat ye kali ni kawan2 ku..

4 comments:

  1. same ler.....entah bila la mpk nak panggil kita ni eh.. xnak ke kat kite ni :(

    ReplyDelete
  2. kak aida:2la kan tunggu punye tggu xde pon lgi pnggil kite sdih nie huhu:(

    ReplyDelete
  3. abepa:haha xlrt nak mntk xdpt hampeh je

    ReplyDelete