Tuesday, December 28, 2010

hadiah...............

   Hari demi hari aku mghtung hri yela birthday buah hti ksayangn aku nk tibe haha agk pening gk la nk mncri hdiah nk bg kt beliau..hiihi..mmg mti akal nk pkir bg hdiah pe eik..nk bg jam aku da pnh bg ...da la die xpakai sdih tau ni sbb beliau alegik bile pkai jam hihi..tpi xpela aku xksah xkn die nk pkse pkai gk kn..its ok
   Erm ari ahad ni je birth beliau tau..xsbr nk clbrt ngn beliau..xsbr rsenye..pe eik hdiah yg mnrik nk bg beliau...huh myb tgh hri jp lgi mse lunch aku nk g cri2 hdiah arp2 de la yg aku brknan nk bli,2hb ni gnpla usia beliau yg ke 27thun(xtua lgi tau tpi agk mkin mtg la haha)rse cpt je mse blalu kn..n aku akn mlgkau usia 22thun.
Aku syg sngt2 bf aku smpai bile2.aku arp jdh aku ngn die pnjg hngga ke jnjng plamin cewwah hihi..n smpai akhir hyt biar ajl je yg memisahkn kite arp2 cm 2la kn amin..hnye pada MUaku berserah.......................................
 

No comments:

Post a Comment