Sunday, December 26, 2010

bile la dan bile.........................................

aku sngt2 brmnt untk jdi nurse..tpi smpai skng lgsng xde pnggln interbiu sdih sngt2 tau kalo ingt psl nurse..alu tgk org len mntk nurse sng je nk dpt..tpi aku da 5'6kli mntk xdpt2 juz thun 2thun lpas dpt interbiu tpi yg mghmpakan aku xbrjaye dlm interbiu 2,dpt tau xdpt aku mmg ngis gle2..truk gk aritu mse aku bljr kt poly..mmber2 umh swe la yg byk bg smgt n de d dmsping aku prlukn diorng rndu n syg sngt2 kt mona,,sue..boq,,ina,,k,long
          ari demi ari aku xjemu2 buka lmn web spa 8 tgk jdual interbiu utk nurse kot2 de leh aku chek skali aku ni dpt ke x interbiu nye tpi  xde:(huhu)...nurse,,,,,,,,,,,,,

       kdng2 aku jdi sdih sngt2 pkir rzeki aku kt mne.myb kt town plnning ni@tmpt len.aku mmg kalo leh nk keje gov yela mse dpt trjmin skit kn..bile tgk k.long  aku dpt keje ngn gov sbgai pnlong prskitran(IK)lgila aku jeluz tgk beliau..bile kh rzeki aku nk dpt cm 2 kn..bile da dpt keje gov dptla cpt2 bli kete..aku trngin nk de kete sndiri tau mcm org len yela slame ni dok nek kete org je kn,
 xpela myb blom smapi rzeki aku lgi kn nk pkai kete..kete yg aku idam2 kn caldina..haha,mmg ske sngt2 arp2 de la nnti kn hihi.tggi btol impian aku kn................................................................

No comments:

Post a Comment